Bebeğim 2.ayını yeni bitirdi. Çok fazla emiyor ve yorgun olduğum için sütüm kesilmeye başladı. Biberon ile mamayı kabul etmiyor kendi sütümü de denemiştim kabul etmemişti. Farklı biberonlar kullandım çare bulamıyorum. Var mı bebeği öğüren sonrasında alışan?