Benim bebeğimde 5,5 aylık ve aynı durumda sürekli uyanıyor birçok sebebi olabılır tabi am doyup duymadığını bende merak ediyorum bezleri dolu değil sanki eskisi gibi bazen kaka da yapmıyor sizde durum nasıl? Birde neyle sapıyorsunuz ve ne kadar süt geliyor acaba??