Elfidam 40gunluk bebegim var sakinlesmesi yada gaz icin rezene anason tarzi caylar yapıp veren var mi
Beriltalay Elfidam hayır tabiki vermeyin daha çok küçük ben altı buçuk aylık bebeğime daha yeni verdim rezene. Ağır gelebilir suan. Sizi çok iyi anlıyorum çok zor günler ama lütfen dayanın geçecek
ikos58 Elfidam 1-3 ay arası mamalarını anason rezene papatya kaynatıp suzup onun suyuna yapıyordum oglum kolık yanı gunde ortalama 600cc ye yakın ıcıyordu ama bıze bunu doktorumuz onermıstı
Fpe Elfidam Biogaia isimli prebiyotik alıp günlük 5 damla plastik mama kaşığıyla verirsem 1 hafta içinde gaz durumundaki azalmayı farkedersin bebeğin için enzararsız yöntem Biogaia damla eczaneye yada doktoruna danışabilirsiniz
Elfidam Beriltalay Defnos ikos58 Su an sancisi var ama mama+meme saati de gecti. beslemek gerekir mi bu durumda ? sanci varken yormayalim daha fazla bagirsaklari
Beriltalay Elfidam canım benim Doktorum erken demişti inan nelere katlandım saatlerce ağlardı. Nurse harveys damla bizi rahatlattı biraz. Onda da benzer karışımlar var ama direk vermekten iyi bence. Bol bol bebe yağıyla vücuduna ağlasa bile masaj yapmayı dene. Memende rahatlıyorsa meme teklif et
Elfidam Fpe kullaniyorum o damladan aslinda ama ev soguk merkezi sistem oldugu icin toplu yakim oluyor. Belki de ondan usutmustur kuzum
Dmttt Elfidam çok gazlı olduğu zaman veriyorum rezene 2 yada 2 çay kaşığı en çok kendim içiyorum sütümden geçsin diye hem rezene güzel süt te yapıyor. Ama dün geceden beri oğlum çok gaz sandığı çekiyordu bugün kimyon çayı yapıp verdim inanılmaz rahatladı
Elfidam Dmttt rezene ,kimyon, corekotundan cok cok az kaynamis suda demledim. 1cay kasigi verdim. Sonuc kakasini yapti ve rahatladi kuzum Tesekkur ederim hepinize arkadaslar
AliyeAsel Elfidam aynen bende anason kimyon ve nane veriyorum canım doktorum bir bitki ilaçtan daha iyi dedi rahatlıyor gazdan çatlayacaz yoksa 😤
Mmmete Canım ben de doğdun da nane ve kimyon karışımı veriyordum rahatlıyor du ama Konyalılar daha iyi bilir adını afidene o kadar rahatlıyordu ki zaten bir çay kaşığından fazla vermiyordum 2 . Ayımıza kadar genel olarak adı ise civanperçemi bilmiyorum ama ben rahat geçirdim gaz sancılarını tekrar Allah yardımcın olsun iyi geceler 😊