Merhaba kızlar bebeğim tam 18 aylık çok fazla yemek yiyen bi bebek değil canı isterse azıcık yiyo gün içinde sürekli meme de çok emdiğinden değil 2-3 fırt çeker gider 😅 artık onu da aza indirdim tabi ama gece beslenmesini nasıl kesicem bilmiyorum. Bazen hiç kalkmıyo bazen de 2-3 kez kalktığı oluyo emmeden geri uyumuyo meme diye ağlıyo bana yardımcı olabilecekler lütfen akıl verin 🥹🥹🥹🥹