Lugnos01 arkadaşlar anne sütü artı mama olarak gidiyorum ama bebeğim emmiyor sağarak veriyorum bu şekilde ilerleyip kaç aya kadar devam ettiniz uzun süre sağarak veren arkadaşlar varmı biz 4 aylık olmak üzereyiz çok şükür nerdeyse her öğün anne sütü alıyor zor ama onun için değer
Nacafa Lugnos01 3,5 aylık falandı meme reddi başladı 14. Aya kadar sağarak verdim ama insanı gerçekten çok yıpratıyor psikolojik olarak
Quadera Lugnos01 bende 2 aylıkken sağmaya başladım 15,5 aylık hala sağıyorum. 20. Ayında kesmeyi düşünüyorum 😅
denizberkaa1 Lugnos01 bizde siz gibi mama+anne sütü şeklinde ilerliyoruz göğsümün birini emmiyor o yüzden ilk aydan beri onu sağarak ilerliyorum inşallah en azından 1 yaşına kadar vermek istiyorum sütüm olursa
Deletedmom_82 Lugnos01 bende sagarak veriyorum hiç emmedi daha 2 ayligiz şimdiden çok yıprandım geceleri sagdigim süt 1 saatte soğuyo uyaninca gotunu yirtiyo gece nasıl sıcak tutuyosunuz
Lugnos01 Nacafa maşallah sizi tebrik ederim 14 ay büyük sabır o kadar zor ki ona zaman ayıracağım yerde sağım yapmak bile beni üzüyor
zeynebinannesii28 Quadera sağmak sütü azaltıyo gibi şeyler duydum benim kızımda 5 aylık bugün sağmak zorunda kaldım ağlıyo beni emmek istemiyor sağarak vermeyi düşünüyorum inşallah sütü azaltmaz
Kbr79 Quadera merhaba bende Şuan sağarak veriyorum 34 günlük herkes üstüme geliyor nereye kadar sağıcan bebek emmezse sütün kesilir bebeğini zorla diyorlar gerçekten kesiliyor mu Bebeğim emiyor bir süre sonra asla emmiyor napıyorsam bende hemen sağıp veriyorum sonra
Perianasi 12,5 aylık kızım var, çalışıyorum gündüzleri hep süt sağıyorum. Evde olduğum zamanlar emiyor
yagmr52 Perianasi bende işe yeni basladim gündüzleri sagiyorum akşam emziriyorum ama yara oldu ilk haftadan sizde de olmusmuydu acaba bazıları diyor gündüz ara verdiğin için yara oluştu 😭
Lugnos01 denizberkaa1 futbol tutuşu vs deneyin diğerini de emer belki çok şükür birini emiyormuş sağdığınız sütü neyle veriyorsunuz
Quadera Lugnos01 hiç emmiyor asla ne gece ne gündüz. Hatta biberon bile almıyor şırıngayla veriyorum.
Quadera zeynebinannesii28 azalmıyor. En azından benimki azalması. İlk zamanlar 2-3 saatte bir sağıyordum. O zaman fazla fazla geliyordu hatta döküyordum birazını
Lugnos01 zeynebinannesii28 düzenli sağarsanız asla azalmaz artar belki iki yaşına kadar gitmez ama kesilmez
caniminicib_ zeynebinannesii28 bizm 4. Ay da meme reddi başladı asla emmedi. Sağarak 6,5 aylığa kdr dayanabildik sütüm bitti sağıyordm 30 cc yarım saatte anca geliyordu snra 20 cc oldu süt üretimi bitti yani hissettim zaten göğüslerim baya boştu son zamanlarda
Sinem61 zeynebinannesii28 hayir azaltmaz hatta tam tersine sütü arttırır. Benim sütüm azaldigi bir dönem olmuştu sağım yaparak arttirmistim
Lugnos01 Deletedmom_82 hava sıcak ben oda sıcaklığında ki sütü veriyorum soğuk gelirse de hemen bi kaba sıcak su koyup 2 dk bekletince ısınıyor zamanla bebişler sakinleşince biraz daha kolaylaşıyor ara ara memeyi teklif edin ben etmedim hata ettim 3. Ay da tuttu ama bi kaç gün sonra red başladı
inan-472 Deletedmom_82 bir kabın icine kaynar su koy sağdıgın sütüda biberonla içine koy ısınınca kontrol et ver
Kbr79 Deletedmom_82 canım sağ sütünü dolaba yedekle bol bol ısıtmak içinde kaseye sıcak su koy biberonu içine koy ılıyor ateş ölçerle 35 in altıysa ver bizim anne sütümüz 32 derece ölçtüm benimki öyleydi
Quadera Lugnos01 bir sabah bir akşam sağıyorum yetiyor. Zaten o da bir sabah kalkınca bir akşam yatmadan önce içiyor. Birde benim sütümün azalmamasının nedeni hastane tipi pompa kiralamam oldu. Baya iyi sağıyordu tam boşaltıyordu