Kızım 7 aylık oldu. Ama bu zamana kadar gündüz uykularını bir türlü uzatamıyorum 30-40 dk uyuyor. Uzatmaya çalışsam ağlıyor kaldırsam uykusu var diye ağlıyor ne yapacağımı şaşırdım. Gündüz 4 uyku yapıyor hepsi bu şekilde kısa kısa. Sizin bebekleriniz nasıl acaba merak ediyorum bir benim kızım mı böyle