egee_momm 6 ay 14 günlüğüz. 7500 kilo, 65cm boy biraz minyon gidiyoruz. Ek gıdaya 5.5 da başladık kabak hariç çoğu verdiğimi yiyo ama bol pislikle😂hep püskürtüyor,atıyo yada ağlayarak yiyo. Porsiyonu da az tutuyo, Onu düzeltmeye çalışıyoruz. Gündüz uykumuz bi tane yarım saat, bi tane 2 saat, bi tane 15 dakika olmak üzere üç tane 😂 akşam 9.5 da uyutmaya başlıyorum ama 11 gibi uyuyo. Gece 5-6 kere uyanıyo, sabah 8 en geç 8.5 da uyanıyo. Desteksiz oturtabiliyo. Emekleme pozisyonuna geliyo ama sadece kendini sallıyo, ne ileri ne geri hiç bişey yok😂 bol bol yuvarlanıyor