Yigitinannesiii6 İlk gebelikte sadece karnımda çatlaklarım vardı kafaya takmadım neyse olacak o kadar dedim ama 2. Gebelikte ne yaptıysam engel olamadım tepeden tırnağa çatlak içindeyim göğüslerim karnım bacaklarım . Yani cidden psikolojim kalmadı. Kendimi görmek istemiyorum banyoda falan . Çocuklarından hatıra gibi cümleler duymaktan da bıktım . Yokmu bunun bir tedavisi çaresi . Ömrüm boyunca bu görüntüye mi maruz kalacağım.
themuhtesem Yigitinannesiii6 iyi bir dermatologa gidip lazer ile leke tedavisini konuşabilirsiniz. teknoloji çok ilerledi millet ne izleri sildiriyor illaki büyük oranda silebilirler
Mucize_prensesimmmm Yigitinannesiii6 Bende öyleyim Ve burada olan %95 herkes öyle maalesef 🥲 Sporla falan sıkılaşıp biraz azaltabiliriz bu görüntüyü Ama ne yaparsak yapalım %100 sonuç alamayız sadece azalır
Bir-prens-annesiii Yigitinannesiii6 benim ilk gebeliğimdi ve her yerimde çatlak var olsun diyorum benim bebeğimin canı sağolsun öyle kafaya takmıyorum ama iyi bir güzellik merkezine gidip çatlaklar için uygulanan tedavi işlemlerini yaptırabilirsiniz bence göğüse yapıyorlar mı bilmiyorum ama göğüse de silikon takıyorlar galiba o çatlak görünüm gitsin diye
-_-hUysUzvetatlikadin themuhtesem ciddi misiniz benim hamilelikten değilde zayıfladıkça sonra çatlaklar oldu ay inşallah dediğiniz gibidir
Yigitinannesiii6 Bir-prens-annesiii Bir-prens-annesiii olsun diyorum benim bebeğimin canı sağolsun öyle kafaya takmıyorum Bende bunu anlamıyorum işte bebekle ilgisi nedir bunu kafaya takmanın . Ben takıyorum ama kişisel bir sorun olduğu için takıyorum zaten . Benim vücudum ve cidden çok çirkin bir görüntü. Kafaya takmiyanlara helal olsun diyorum yanlış anlamayın. Çünkü ben aşırı sorun ediyorum bu durumumu
Bir-prens-annesiii Yigitinannesiii6 bebekten kaynaklı olmuş olmuyor mu hanımefendi kendiliğinden mi kilo alıp geri veriyoruz ben hayatımda hiç olmadığım kiloya çıktım ve hala 5 kilo fazlam var ve benim öncesinde çatlağım yoktu öyle bir konuşuyorsunuz ki sanki hiç hamilelikle bebekle ilgisi yokmuş o çatlakların gibi
Berfin_yldz Betelgeuse_ Çok Şükür Bende Fazla Kalmadı 83 İle Doğuma Gittim 66 Kiloyum Kızım 5 Aylık Catlagim Sadece Gobegimde ve Baldirımda Var Ama Çok Degil
Araymom Yigitinannesiii6 Birebir görmedim ama instg falan çok video gördüm çatlaklar için 3 4 seans sonrası gölge şeklinde kalıyordu
Almilosum Yigitinannesiii6 lazerle bayağı bir azalıyor bir abla yaptırmıştı. Bendede çok çatlak oldu ama bende dedim benim bebegimden kaldı hepsini ayrı seviyorum. Ama 2 3 sene sonra bende lazer yaptirmayi düşünüyorum
Marianne Yigitinannesiii6 derinizin elastik değil demek ki, sürekli krem, duş yağı, duştan sonra yağ kullanın, spor ve lazer tedavisi. Karın bölgesi için karın germe ameliyatı yaptırabilirsiniz. Baya deri kesildiği için çatlaklar azalır.
Yigitinannesiii6 Marianne karın gerdirmeyi düşünüyorum bende evet ama diğer bölgeler için de lazer tedavisi öneriyorlar bakalım araştırma yapacağım
Yigitinannesiii6 Bir-prens-annesiii bebekten kaynaklı ama tutupta vay bebeğin yüzünden filan gibi bir tribe girmiyo kimse sonuç olarak yani bebeğimin canı sağolsun gibi avuntular o yüzden bana saçma geliyor . Bebeği suçlayan yok çünkü burda vücudun görüntüsünden rahatsız oluyorum
Bir-prens-annesiii Yigitinannesiii6 kimse bebeğini suçlamıyor ki zaten ama sonuç olarak hamilelikten kaynaklı olduğununda gerçeğini kimse değiştiremez bebeğim karnımda büyüdükçe karnım gerildikçe karnım haliyle tabiki çatladı tıpkı şişip ardından havası sönen bir balon gibi kimsenin kendini de avuttuğu yok zaten suçladığı da yok küçücük bebeği kim niye suçlasın o yeter ki iyi olsun ben çatlaklara razıyım niyetiyle söylüyor herkes ben de dahil
aleynaaeea Bir-prens-annesiii kadın zaten hamilelikten kaynaklı olduğunu biliyor kendi de avutmayın beni yazmış tabiki de bebeklerimizin canı sağolsun onlar için herşeye değer ama bu demek değil ki çatlaklarla yan gelip yatalım kadın bunun bir çözümü bir yolu var mı diye sormuş herkes çocuğunun iyiliğini ister zaten ama bunun çatlaklara çözüm aramakla ne ilgisi var anlayamadım konuyu yanlış yerlere çekmeyin bebeğim zaten her zaman iyi olsun bunu benden çok düşünecek kimse yok ama çatlaklara razı olmakla ne ilgisi var olmak istemiyor kadın çözüm arıyor rahatsız demek ki