Kızlar bebeğimin yüzünde siyah nokta var daha 6 aylık ama anlamıyorum neden oldu yeni doğan döneminde cildi kuru diye mustela krem kullandım sonra siyah noktalar oluştu. Doktora sordum karbonatla peeling yap sonra nemlendirici sür dedi denedim hiç bir işe yaramadı. Geçen banyodan sonra yumuşamıştı sağ yanağından iki tane sıktım acıtmadan çıktı. Yani bildiğiniz siyah nokta çıktı. Ve sıktıklarım geçti orda siyah nokta yok şuan. Ama bir yanağında en az 5 6 tane var sıkıp hasar vermek istemiyorum. Zaten her banyodan sonra öyle kendini elletmiyor bebek sonuçta. Böyle bir durum yaşayan var mi nasıl kurtuldunuz?