benim ikizlerim de reflü içmediler ar mamaları. mecbur hipp ile devam ettim zaten mama günde bi defa en fazla iki defa alıyorlardı. ama anne sütünü de komple çıkarıyorlardı. yüzüstü yatırmak falan zaten hiçç yoktu. yedirip hafif destekli yatırıyorduk daha az kusuyordu o zaman