Kızlar meme mama ilerliyoruz ekgıdayada 5. Ayda basladık ama bebegim az kim almıyo ne yapmam lazım
Bu aylarda iştah açıcı baslanırmı ne yapmak lazım cok cnaım sıkılıyo doktor takip yapalım gelisim geriligi falan olmasın diyo ama anca yedir diyo cocuk mamayı yese emmiyo emse ek gıdayı almıyo doyunca bu doktordanda memnun degilim istah acıcı falanda vermedi