Tosbikannem Bebeklerinizi kaçıncı aydan itibaren memeden kestiniz benim oğlum 1 yaşında doktor artık süt arttırmak için uğraşma bu yaşına kadar emmiş bu yaştan sonra yaramaz memeden bıraktır dedi çok garipsedim sizler hangi ayda memeyi bıraktırdınız tecrübelerinizi paylaşır mısınız Not:Ben hala emziriyorum sütüm olduğu sürece 1.5 yaşına kadar emziririm inşallah acaba yanlış mı düşünüyorum
nazlimom_ Tosbikannem 14-15 aylıktı şuan 17 aylık çok memeciydi doktorumda bana 1 yaşından sonrası sana kalmış demişti zaten tek meme emiyordu siz emzirmek istiyosanız emzirin size kalmıs
Denizoglan Tosbikannem ben okula gidene kadar emziririm diyordum şakası tabi ki istediği kadar veririm şuna 20 aylık bıraktı gibi bişey bazen günde 3 4 kere emiyor bazen 2 3 gün hiç istemiyor yani oğluma bağlı doktorumda kesme taraftarı değil hatta 19 ayda kontrole gitmiştim çok azaldı dediğimde sende teklif et ara ara dedi
oglumubeklerken Tosbikannem 21 aylık olmak üzereyiz hala emiyor. Bende artık bu ay içinde kendimde hazır olursam biraktiricam inşallah. Doktorunuzun bakic acısı bana bi garip geldi. Yani evet belki artık bu zamandan sonra süt artmaz ama olan sütü emmesinde nasıl bi sakınca olabilir ki.
Kumsalcn Tosbikannem kızım 18 aylık 2 yaşına kadar emziricem. Anne sütü kadar sağlıklı bişey olduğunu düşünmüyorum. Emzirdigim için vitaminsizlikten dolayı eklemlerimde kirecleme oldu bi kaç aydır vitamin kullanıyorum ona rağmen erkenden sütten kesmeyi hiç düşünmedim
bircannnsss ne yanlış bi düşünce 1 yaşından sonra süt yaramaz demek ya, millet 2,5 yasina kadar emziriyor anne sütü bir nimet,şifa.. benim ki 8 aylikken kendisi birakti cok üzüldüm valla. sen bence baskanbir doktora daha sor kuzum
BusraKayalar bircannnsss 8 aylıkken neden bıraktı yani bir sebebi var mı hastalık diş vs çünkü aynı durumu yaşıyorum kızım 1 yaşında diş ağrısı vardı çok ağlıyordu o günden beri emmeyi bıraktı bugün 5. Gün bırakalı çok üzülüyorum
bircannnsss BusraKayalar valla bir sebebi yok kuzum dişi çıkınca alttan 2 tane artık ısırmaya emmemeye basladı :( gece de uyurken denedim aynı sabahta aynı