Ozgegemen1506 tavsiyem akışına bırakmak ben çok kötüydüm uykusuzluktan ama şuan ölen bebekleri de görünce psikolojik olarak kendimi değiştirdim sanırım uyursa uyusun uyumazsa uyumasın yanımda sapasağlam olsun da nasılsa geçiyor bugünler de öyle ya da böyle diyorum gece uyanıyor yanıma alıyırum yatağından sarılıyorum öpüyorum gülüşün koklaşıyoruz 1 saat falan ışığı hiç açmıyorum ama gecenin bilinci gitmesin diye sonra tekrar uykuya geçiriyorum 🙇🏻♀️ rabbim hiçbizime evladının acısını göstermesin 🫶