Benim bebeğimde ilk baslarda çok güzel ek gıda yerdi ama şimdi yemiyor zaten zayıf bebek çalışıyorum benim gibi kimse yediremiyor. Sabah öğle ara öğün ben gelene kadar hazırlıyorum eşim pek yediremiyor bakıcısı var oda biraz yediriyor ayına göre çok zayıf ne yapacağımı bilmiyorum. Doktor raporlu mama verdi onu yediriyorum ama kilo alımı çok az boyu normal ama