Her bebegim kisiligi farkli.
Benim kizim da oyle🤣 kuala gibi hala dolaniyoruz.
Tuvalete giderken mama sandalyesini alip karsima oturtuyordum.
1⁵ yasinda ve hala kendi basina odasinda oyun oynamaz.
Ille yaninda olacam. Kendi kendine oyun kurmaya basladi gibi ama. Ben onun gozunun onunde olmaliyim.
Uzerine gitme. Sensiz yapamiyorsa, sen de onula yapmak icin zaaten kendi kendine evrileceksin🤣😂
Allah yardimcin, yardimcimiz olsun