İlk kızımın resimlerine bakıyorum 10.ayda hala etrafına destekler koyarak oturtuyomuşum düşer vs diye 2.kızım 3-4 aylıkken kucakta oturmak istedi hep yatmak istemiyordu 5.ayından itibaren oturttum hep destek koyarak şuan 8 aylık maşallah hiç desteksiz oturuyor 🥲🥲 aynı anadan iki çocuk bile bu kadar farklıysa diyorum anneler hiçbir şeyi kafanıza takmayın illa ki zamanını bekliyordur 🫶🏻