Bebeğim 2 aylık bir süre hastanede kalıp tedavi gördüğü için nasıl alıştırılmışsa öyle uykuya geçebiliyor. Baş kısmından sallanarak uyuya kaldığı için şuan ayakta sallamak zorunda kalıyorum. Bu alışkanlığından nasıl alıkoyabilirim onu?
Deneyimlerinizi bekliyorum?