Uykusuzhergeceeee Kızlar kendime kahve termosu almak istiyorum ama bilemedim. Sıcak tutan, akıtmayan, dayanıklı güzel bir termos olsun 😁 Var mı kullanıp memnun kaldığınız?
adastra Uykusuzhergeceeee Stanley kullanıyorum hiçbir termosa değişmem bir damla akıtmıyor koku yapmiyor uzun süre sıcak tutuyor
Duygusaljelibon_ Uykusuzhergeceeee eşim aldı öyle bi sıcak tutuyor ki 3-5 gün kalıyor içinde sanki yeni yapılmış gibi baya iyi 3 bine almıştı galiba
NmalkoC Uykusuzhergeceeee Stanley kullanıyorum sıcak soğuk ve ufak boy 2.gün hiç açmıyım hala derecesini koruyor birde ömür boyu garantili
NmalkoC Uykusuzhergeceeee mutlaka alım birde kutup ayısı garantili olsun ki kayıt ettrin sayfasından alttakı barkoduyla isterseniz 50 yıl sonra götrüün genede garantisi devam ediyor