Bebegim 1 aylık ek gıdaya geçtiginde işe başlamak istiyorum ,benim alacagım maximum ücret asgari ücret olur zaten guvenligim,bakıcıya ne kadar ödüyorsunuz ,bakıcının alacagı maaş asgariye yakın olursa kendim bakmam daha iyi olur gibi aklım karışık, depremden sonra hep işsiz kaldık , deprem planda yoktu cocuk isterken insan başına ne gelecegini bilemiyor