Elis61 Kızlar merhaba. Güzel bir saç düzleştiricisi arayışındayım. Kullandığınız jilet gibi fönlü yapan önerileriniz varda paylaşabilir misiniz🫶
uykusuzhergece_ Cigdem26_ bende alalı 1 ay oldu ayy gerçekten harika bir düzleştirici. Dümdüz yapıyor ve hemen bozulmuyor. Daha önce arzum kullanıyordum düzleştirdkten 1 saat sonra geri kabarıyordu. Ama bu harika 😊
Cigdem26_ uykusuzhergece_ evet kesinlikle öyle ben ilk aldığım zaman herkes saçlarına ne yaptırdın nasıl bu kadar düz diyodu bende hala severek kullanıyorum asla kabarma bozulma vs yapmıyor alın aldırın 🥳😂