Nerdeyse 1 buçuk haftadır her büyük tuvalete gidişimde siyah aıvı kokulu yapmaya başladım. Bugün de internete göz atmak istedim. Mide kanaması olduğu yazıyor. Aranızda aynı durumu yaşayan, mide kanaması geçiren var mı? Nasıl atlattınız. Zor bi süreç mi.