Ahuri biz başka birinden aldık eğitimi. 7,5 aylıkken almıştık şu an 17 aylık hala kendi uyur ve uykuları güzel gidiyor bir bozulma olmadı. Yani ağlatılarak verilecekse tavsiye etmiyorum uyku eğitimini bu da tamamen bebeğinize bağlı. Oğlum hiç ağlayan bi bebek değildi sakin uysal bir bebekti ben o yüzden cesaret edip almıştım eğitimi