Sweett evet yaz dönemindede uzun sürüyor,randevuyu da genelde 3-4 hafta sonrasına veriyorlar yani mail gelince hemen beklemeyin. Ondan sonra siz konsolosluğa gidiyorsunuz sorular soruyorlar almanca basit cevaplar vermenizi istiyorlar,daha sonra sizin evraklarınız Almanyaya geliyor eşinizden de evrak istiyorlar oda verince sizin gelme süreciniz baslıyor. Ama o kısım cok kolay eş evrak verince 2 haftayı gecmiyor pasaportunuzun gelmesi.