mavi676_ Özellikle de emzirdikten sonra Elim kolum kalkmıyo çok yorgun hissediyorum sebebi ne olabilir kızlar yaşayan var mı?
Aslan-K mavi676_ çünkü bebeğin senin tüm vitamin ve mineral depolarını sömürüyor ☺️ doktoruna danışıp takviye alabilirsin..
beyzacmvrc mavi676_ bende boyleydim sürekli uyuyasim gelirdi her yerim ağrıyordu. Kansızlıktab mi diye tahlil yaptırdım zaten kan ilacı kullanıyordum da. Sağlık ocağına gidip kanıma baktırdım normaldi Çinko magnezyum verdi bide d vitamini kullandım iyi geldi
Pol34 mavi676_ mutlaka kan değerlerinize baktırın aynı şekildeydim magnezyum eksikliği çıkmıştı kullandım toparlandım hemen