Massey 3-4 aylarda bebeğinize kullandığınız damlalar d vitamini kan ilacı probiyotik ne zamana kadar kullandnz ve bunlardan başka bişey kullaniliyormu ne zaman basladnz bilgi verirseniz çok sevinirim
Nacafa Massey doğduğu andan itibaren D vitamini 4. Ayda kan damlası kullandık 1 yaşına kadar değerlerine bakıldı ve artık gerek olmadığı söylenince Kullanmayı bıraktım. Probiyotik sadece gerekli olduğunda kullandım sürekli değil
Htckbra0716 3 ay 28 günlüğüz doğduğundan beri D vitamini kullanıyoruz. Prematüre olduğu için demir damlasına erken 2. Ayda başladık Gaz damlasını ihtiyaç oldukça kullanıyorum.