Evwt canim ben dibine kadar yasadim bu olayi. Anesteziyle alakali bi skntiymis. Doktorum bana binde bir olur oda sana denk geldi dedi. Yer cekimiyle alakali kalkinca agri oluyor yatinca hic bisey yok. Bebegini bile yatarak emzir yat surekli uc dirt gune kendiliginden gecer dedi. Bende oyle yaptim dorduncu gun ogleden sonra bicak gibi kesti agri tamamen gitti. Tabi bide bir diger secenek sundu kan yamasi. Kolundan kan alip omurilige verilir gecer dedi ama ben onu kabul etmedm dinlenerek gecirmeyi kabul ettim korkma gecici bisey yani