Dondurmalikahve Çocuğu devletin anaokuluna okuluna kayıt ettirenler kırtasiye masraflarınız ve diğer masraflarınız ne kadar tuttu. Alışverişi nerden yaptınız veya nereyi tercih edeceksiniz.
2ogullu1anne Dondurmalikahve geçen sene kırtasiyeden almıştık.Her şey icinde 1000 tl tutmuştu. Bu sene öğretmen elimizde yeterince var o yüzden liste vermeyecez şimdilik dedi.
Vera1810 Dondurmalikahve 2000 malzeme tuttu. Birde yardımcı ablayı biz kendimiz karsılayacagız hizmet bedelini yıllık 2000 olacak oda. Ben çoğu malzemeyi özdilekten aldım 3 4 parçayı kırtasiyeden aldık. Daha kıyafet VS almadım
Annesi23 Dondurmalikahve devlet anaokulu 1200 kırtasiye 1000 temizlik malzemeleri tuttu 600 TL de okula ödeme yaptık bağış adı altında. Daha kızım için panduf yedek kıyafet alışverişini falan saymıyorum
Canbebek54 Dondurmalikahve kızım 1 e başladı. Sadece forması 1.700 tuttu. 1000 tl kırtasiye tuttu. 370 ek kaynak kitap alınacak ona verdik 250 tl de yazıcı alınacak sınıfa ona verdik . Şimdilik bu kadar
Dondurmalikahve 2ogullu1anne Bende kırtasiyeden aldım ama Trendyol gibi sitelerde nasıl olur ki. Bu arada 1000 lira çok iyi
Tatlican Dondurmalikahve O gecen seneydi canm buyil 2000 diyenler oldu bence dogrudur.bizim boyalarımız var gecen yildan diger malzemeleride almadim
2ogullu1anne Dondurmalikahve Trendyol biraz pahalı bazı ihtiyaçları Bim a101 şok tan da alabilirsiniz
Dondurmalikahve Tatlican Ben geçen yıl yarım bıraktırdım canım eve kullandı bir de yeğenlerim geldi pek kırtasiye malzemesi kalmadı. Sizden temizlik malzemeleri falan istediler mi?
Dondurmalikahve Vera1810 Benden 500 lira aldılar başka ücret yok dendi. Özdilekte fiyatlar uygun mu ki bir de temizlik malzemeleri de istediler mi çamaşır suyu vs isteyenler olmuş
Vera1810 Dondurmalikahve özdilekte 4 5 marka çeşidi vardı ben bütçeme göre aldım. Temizlik malzemesi yok sadece ıslak bez ve peçete vardı.
Tatlican Dondurmalikahve Bizim diyanetin kursu havlu kagit tuvalet kağıdı 1sise el sabunu 2buyuk islak mendil
Dondurmalikahve Annesi23 Bağış değişiyor demek ki ben 500 verdim. Temizlik malzemesi olarak ne istediler
Dondurmalikahve Canbebek54 Tabi 1. Sınıf masrafı daha yüksek oluyor. Kırtasiye alışverişini nerden yaptınız
Keremikoom Canbebek54 merhaba ek.kitap yayın adı nedir acaba öğrendiniz mi bizde 300 TL vereceğiz kitap için
2prensannesi03 Dondurmalikahve Canım bende 4.5 yaşındaki oğlumu devletin kreşine verdim liste herşey dahil içinde 1300 TL tuttu
Dondurmalikahve 2prensannesi03 Çok iyiymiş kayıt yapılırken ücret aldılar mı? Alışveriş nerden yaptın online üzerinden mi yoksa bulunduğun yerden mi?
hogwarts Dondurmalikahve biz eşimin yeğenine yaptık 3 gün önce 1000 lira tuttu ve bi kaç eksik de vardı
Dondurmalikahve Deletedmom_62 Ya öyleymiş artık ben kendim için yazın başında alışveriş yapmıştım kırtasiyeden 4 renkli kalem 1 uçlu kalem uç silgi 5 defter 550 lira tutmuştu . Trendyoldan alsam daha fazla tutardı demek ki
Bett1 Dondurmalikahve bizimkiler bu hafta istemedi haftaya da istemeyecekmis 3. Hafta bir liste vericem dedi. Ama çantası beslenme çantası sulugunu aldık bide hiç kıyafet alışverişi ayakkabı falan aldık 3500 tuttu. Kistasiye ve temizlik de olursa 6 olur sanırım devlet anaokulu. Bu arada LCW dan alışveriş yaptık
Dondurmalikahve Bett1 Kışlık sadece mont aldım yine de iyi alışveriş yapmışsınız. Pandufta aldınız mı?