Hanımlar slm.kizim 2 yasında ve hala mama içiyor geceleride mamaya uyanıyor. Ciddi kabızlık problemi olduğu için doğru düzgün birseyde yemiyor ama artık mamadan kesmek istiyorum sizler nasil bıraktınız. Bizim için zor bi süreç olacak gibi çünkü içmeden uyumuyor. Cc olarak azaltarak verdim yada suyu fazla koyup mamayı az koydum ama hala içiyor.bunlar ise yaramadı 😶