10 ay 14 günlüğüz. 7 buçuk kiloyuz biz de. Ama gelişimi iyi olduğu için takmıyorum. Persentili siz hesaplamıyosunuz. Bi tablo var. Bebeğinizin kilosu boyu o tablonun normal sınırlarında mı ona bakıyosunuz. Hatta ben size söyleyeyim. Kızım tablonun yüzde 3 lük kısmında. Yani normal seviyede ama zayıf