sb- goktugce26 2.5 aylıktı tam yaptırdığımızda. İlk çişi hariç ne yapılırken ne de sonrasında sıkıntı yaşamadık 5.gün tamamen iyileşmişti. Sadece ilk çiş yapışında küçük bi kıyamet kopmuştu😅 o da 5-10dkda bitti.
Berfinkaya goktugce26 3 aylıkken sünnet ettirdik iyi ki ettirmişiz şu an 9 aylık şu an yaptırmamış olsak asla yaptıramazdık en rahat dönem 5-6 günde iyileşiyor 👍🏻❤️
Bgs goktugce26 çok kolaydı en doğru zamanlardan biri bence. Hareketlenmeden olduğu için ağrısız geçti ve 1 haftada tamamen iyileşti
Mtzzeynep goktugce26 59günlüktü yaptırdığımda ilk sanırım uyuşukluk geçince çiş yaparken biraz ağladı emzirip ağrı kesici verdim sonra hiç ağlamadı(şuan 14aylık ilk ve son kez o gece deliksiz uyudu). 3günde iyileşti bir haftada dikişileri düştü.
Lalalac Çok kolaydı doğru zaman bence. Dönmeye başlamadan yaptırın. İlk çişinde 1 dk ağladı sonra hiç ağlamadı. 2 hafta krem sürdük o kadar. Zaten 1 hafta sonunda tam iyleşmiş oluyor
Lalalac goktugce26 benimki de öyleydi hatta yüzüstü uyuyordu ama o dönem sırtüstüne alıştı. Her şeyr alışma dönemleri:) sünnet külotlu bez var ebebekte. O kolaylık sağlıyor. Dört tane aldık dönüşümlü kullandık. O zaman omzunuzda yatırabilirsiniz
Lalalac goktugce26 benim kızım da öyleydi. Hep yüzüstü uyudu. Oğlum alıştı valla. Yan koyuyorum şimdi 7 aylık oldu. Nasıl isterse öyle yapıyor:) yüzüstünü özellikle sordum doktorumuza sağlıklı değil dedi. Ama işte bebek belirliyor bazen.
sb- goktugce26 korkmayın ben de çok korkmuştum şimdi 20 aylık oldu iyi ki o zaman yaptırmışız diyoruz şu an kabus olurdu bize😅