Emine_elis Ozlemtanirikbal bn 3. Ayda oldum cnm 🥰 5 aylık olcz normal oluyrm ve öncesi bn çok ağrılı olrdm şimdilik ağrısız geçiriyrm
GulAb Emine_elis benim de ikinci ayda oldu ama hala ağrılı. Hatta şimdi ağrıdan kıvranırken yazıyorum 🥺
Emine_elis GulAb yaa bnmde yine ağrılı ya döner mi bilemyrm da 2 aydır hiç bilmyrm çamaşır da farkdyrm . Bnmde önce çok ağrılı olurdu hatta bn hastanelik olyrm serum fln taklması lazm oluyor yani . Ona dayanamyrm die de sezeryanla yaptm🥰😂
GulAb Emine_elis ben de neredeyse öyle olurdum. Dediler ki evlen geçer. Evlendim geçmedi. Sonra çocuk yap geçer dediler yine geçmedi 🥴
Rrabiaa Ben lohusalık biter bitmez oldum. Lohusalık sürecimde kanamam çok az oluyordu. Sonlara doğru ara ara lekelenme tarzı oluyordu. 40ım çıkar çıkmaz normal adet oldum.