Kızlar bebeğim bugun itibariyle 6 aylık oldu anne sütünü 3 bucuk aylıkken emmeyi bıraktı o kadar ugrastım ki emsin diye asla emmek ıstemedı mamaya basladık 3 aydır nerdeyse her mama saatinde işkence cekıyorum neden ya neden diyorum bi cocuk içer mamasını sonra neyaparsa yapsın 3 aydır gerçekten geceli gunduzlu bıktım mama saatinden sma mama verıyorum kac tane mama degıstırdım kac tane bıberon degıstırdım yok ılla ki oo cadılıgını yapacak yarın doktora götürücem gerçekten psikolojim bozuldu 7 saat falan oluyor arada ıcmedıgı sürekli aglıyo hem ac hem ıcmıyor ek gıdaya başladım 5. Ayında ama suan ek gıda da ıstemıyor tükürüyor yerse bi yogurt bı kac kasık napmam lazım neden böyle bu çocuk gecer gecer dedık yok gecmıyor bu mamadan yemınle tiskindim bi an önce büyüyüp yemek yesın bitsin bu mama ıskencesi