Muallim27 boğulma riski hep var. 30 yaşında da bogulabilirsin bir yemek parçasından. O yüzden korksam da devam ettim ve bogazına bir şey kaçınca nasıl davranacağımı öğrendim. Bir de mesela fıstık leblebi gibi şeyler çocuğa tehlikeli. Bir muz ya da haşlanmış meyve falan bogazına takılsa da bir şekilde gidiyor. Soğukkanlı olup müdahale etmeniz yeterli 🙃 Allah korusun tüm çocuklarımızı bazen ufak bir dalgınlıkta bir sürü iş yapıyorlar çocuklar 🥹