Tinymom Buraya post açmıştım önerilere bakıp bu kahve makinesini aldım yeni geldi hemen denedim ama kahveyi içerken telve ağzıma geliyor bu normal mi yani düzelir mi yoksa sıkıntımı var makina da ? Köpüğü falan gayet iyi tek kişilik için
hayalperest2310 Tinymom normal bence benim de öyle yakmıyorsa köpüğü iyiyse tadı da önemli bunlar varsa iyi yani