Sumak4104 bütün gün ağlıyor diye dışarıdayız canım ,sürekli parklar oyun havuzları grupları, her gün enaz ⅘ saatimiz dışarda oyunlarla geçiyor . Ama çocuk inat ve hep ağlıyor. Birsürü etkinlik kitapları oyunlar aktiviteler ne varsa aldım tv yok tel yok hayatında . Hayatımız ona gmre odaklı ama hiç bir düzen oturtamıyoruz . Cidden çok yıprandım iyi hissetmiyorum. Kolik bir bebekti zaten . İyi günlere gelmek istiyorum. Sanada teşekkür ederim. Çocuğumu çok seviyorum ama asla yetemiyorum enerjisine