Nursahh55 bizde tam olarak 4 ay 4 günlüğüz 1 aydır savaş var. Kendini atıyo . Ya uyurken emziriyorum ki bazen onda bile istemiyo, bazen duş aldırıp emziriyorum rahatlıyo . Bi ara ayakta güzel emiyodu öyle çare bulmuştum artık ondada zorluyo istemiyo. Emzik kullanıyo şey yapıyorum, emziği veriyorum önce b5 10 sn sonra çıkarıp emziriyorum o zaman biraz emiyo , bırakınca tekrar emzik veriyorum aynı şeyi yapıyorum. Geçmesini bekliyorum bende , gaz mı diyorum süt mü yok diyorum burnumu tıkalı diyorum . Hergünğm bu ihtimallere anlık çözüm bulmayla geçiyo . Doktorum 4 aylıkken ek gıdaya başlayabilirsin 6 ayı beklemene gerek yok demişti. Yoğurt veriyorum bi iki çay kaşığı anca alıyo yada almıyo mervelerin sularından veriyorum üzüm sıkıyorum ağzına , elma armut soyup dilimleyip ağzında tutuyorum soğuk damaklarını kaşıtıyo hoşlanıyo öyle hem aromasıda var güzel oluyo .