Yavrum_veben2 Kızlar bebeğim 6 aylık 5.ayda ek gıdaya başlamıştık doktorun tavyesiyle,ama artık göğsümden baya az süt geliyo emerken ağlıyo sinirleniyor az geldiği içinde hem ek gıda hemde mamamı veriliyor bu durumda çok canım sıkkınn