Kızlar oğlum (7 aylık ) yerde veya yatakta hatta duşa kabinde bile sırt üstü yatarken veya beşiğinde ayaklarını pat pat yere hızlı hızlı vuruyor öyle bı vuruyor ki alt komşum arayıp Kayra gene ritim tutuyor diyor 🙈 biraz googlede araştırdım otizm belirtisi falan filan saçma salak şeyler yazıyor bazı yerlerde’de mutlu olduklarinda ve oyun istediklerinde yapar yaziyor .
sizin bebekleriniz de yapıyor mu ? Ve hayret bi şekilde canıda acımıyor gayet mutlu 😊