Yeğenimin kan değerleri çok yüksek çıkmış değer olarak söylemediler şu an. Kendisi de zayıf çıtı pıtı 17 yaşında kız. Onkolojiye kan gazı için yönlendirmişler neden oraya yönlendirdiler kötğ birşey mi vae kan değeri yüksekliği hemen kanseri mi düşündürüyor acaba bilgisi olan var mı