zehraertavli cam silin siyah bir şişesi var, arabalar için. Tozu onunla alıyorum 😅 bence diğer camsillere göre daha iyi. Bazende silikonlu temizleyici ile alıyorum. Benim mobilyalarım siyah o yüzden sabah alsam, akşama yine toz 🥲 ama sanırım şu ana kadar en iyisi cam sil siyah şişe. Ayrıca bingo oksijen spreyini kullanıyorum lavaboda, banyoda kireç lekelerini çok güzel gideriyor. Çamaşır suyunu da klozette kullanıyorum. Öyle çok püf noktam yok açıkcası. Perdeleri de normal çamaşır deterjanım ve yumuşatıcım ile yıkıyorum. Deterjanım omo, yumuşatıcım yumoş kırmızı olan