kenbil Pegas cave suit otel var canım çarşıya yürüme mesafesi biz 3gece konakladık küçük minnoş bir otel işletmecisi aşırı tatlı bir beyfendi tavsiye ederim yemekleri ve odaları oldukça temiz ve çok güzeldi jakuzi falan var çoğu odasında yine gidecek olsam orayı tercih ederim