Bebeklerimizin gelişimiyle her bilgiyi paylasip burda toplasalim, hangi tür etkinlikler yapıyorsunuz gelişimi için, uyku tecrübeleriniz neler, neler yediriyorsunuz hepimize fikir olsun 😊
Ben kendimden başlayayım bebeğim 15 ay 3 gunluk, yemesi gayet güzel fakat henüz hiç azı dişi çıkmadı galiba azı dişleri çıkacak sürekli kaka yapıyor günde 5 6 bez diyebilirim o yüzden birazcık pişiyor, biraz da huysuz o bakımdan gün içinde, uyku düzeni günduz uykusu bir kere oluyor uyuturken emzirerek ve sallayarak uyuduğu için benden başka hiç kimseyi kabul etmiyor. Ben de durumlar boyle anneler onlar sağlıklı olsun da bı sekilde geçecek bu yorgun anneler sendromu :)