milo21 Dün gece fenalaşıp hastaneye gittim tansiyonum düşüktü serumla düzeldi ama kan değerim sınıra ulaşmış ne yapmam gerekiyor bilgisi olan var mı kan ilacı içiyorum fayda etmiyor
Tosbikkkk milo21 canım çok geçmiş olsun Dahiliye doktoruna gidip tüm kan değerlerine baktır tekrardan