noluyasanagenemiros Pandemi döneminde korona geçirdiğimiz zaman aile hekimimiz her gün hem eşimi hem beni arayıp nasıl olduğumuzu sormuştu. Bir gün ikimiz de uyuyakalmışız, telefonlara bakamadık. Kaç defa aramış, eve görevlilerden birini göndermeye karar vermiş ki biz dönüş yaptık. :)
Busra986532 Bu durum mesela beni çok mutlu etmişti ☺️