siyahekran06 Toplu taşıma kullanmak için şehri araştırmak gerek nereye nasıl ulaşılır bilince heryerde arabasız gezilir. Ankara da bilmeyene büyük ve gezilmeyecek gibi geliyor ama ulaşım güzel mesela ben seviyorum. İstanbul da aynı şekilde kalabalık şehirlerin toplu taşıma sistemleri daha güzel oluyor, olmazsa olmazdı zaten.