Ecemsultan İnsan panik oluyor maalesef ama sürekli süt sağıp biberonla beslemek gerçekten çok zor. Her gün zaten biraz daha büyüyor ve kasları kuvvetleniyor eğer öksürme refleksleri iyiyse sorun yok diye düşünüyorum. Soğuk kanlı olun akışında devam etmeye çalışın azalarak düzene girecektir. Doğru bir pozisyon bulursunuz illaki ben uzun zamandır yatarak emziriyorum deneyebilirsiniz sizde