Oğluma 1 yaşına kadar mustela kullandım. Sonra daline geçtim. Üstünde göz yakmıyor yazıyor, ben de yıllarca hep gerçekten yakmıyor zannediyordum. Şimdi 3 yaşında banyo yapmayı çok seviyor fakat yüzüne köpük gelince çığlık çığlığa bağırıyor. Oğlum göz yakmıyor gel sen benim yüzümü yıka dedim, şampuanı yüzüme bir sürdüm kör oluyordum😬 çocuk haklıymış meğerse ne kullanıcam ben şimdi?