Selam kızlar 🤍 Doğum yapalı 3 buçuk ay oldu ve öbek öbek saçlarım dökülüyor. Artık çok bunaldım her yerde saçlar çok sinirimi bozuyor. Urban serisini kullanmaya başladım fark göremedim. Hc serum aldım onu kullanacağım en yakın zamanda da cildiyeye gidip kan değerlerime baktıracağım. Merak ettiğim ne zaman durur bu saç dökülmesi 😞 sizin kullandığınız fayda sağlayan ürünler , kürler oldu mu ?