TazeAnneeeeee
1 çay bardağı sıvı yağ
Yarım çay bardağı pudra şekeri
Yarım çay bardağından biraz fazla su (1cay bardağından az)
1 paket dr oetker Kabartma tozu ( başka markalarda süt ürünü yada yumurta olabiliyor. Bu markada olmadığına eminim.)
1 paket Dr oetker vanilya
4 çay bardağı kadar un
İçi için;
2,3 elma
4-5 yemek kaşığı şeker
Biraz Tarçın
Biraz ceviz içi (alerjiniz yoksa)
180 derece de pişiriyorum ben.