Kızlar 20 ay 3 günlük kızım var emzirmeyi bırakmak istiyorum artık. Çünkü hem ben çok fazla zayıfladım 47 kiloyum hemde artık çok fazla bağımlı olmaya başladı 🤦🏻♀️ zaten uyuma süreci emzirerek oluyor ama onun dışında her fırsatta meme diye yakama yapışıyor. Gece 5 6 kere uyanıyor meme için aramızda yatmaya başladı son 1 aydır 😬 onu kırmadan nasıl bıraktırabiliriimm bilmiyorum. Çok fazla öneri var sabır taşı mı ne varmış ondan al diyorlar salça sür diyorlar bazen acıyor desem de fayda etmiyor.. Dışarıda bile uyuması için mutlaka emzirmem lazım çok zor oluyor artık. Yemesi de gayet iyi karnını doyuracak şekilde yiyor. Olur yardımcı olun bana akıl verin 🥺